Contractes Tipus

Els documents de contractes que trobareu a continuació volen ser un punt de partida pels contractes que els i les músics puguin utilitzar en les seves actuacions.

Podreu trobar tres documents diferents:

• Precontracte de treball de duració determinada per a músics que prestin serveis en bolos.
  • Contracte de treball de duració determinada per a músics que prestin serveis en bolos.
  • Contracte de treball amb representant.
    • Aquest contracte preten facilitar el procés de contractació, i una persona del grup es fa responsable de la firma de contracte per la resta de companyes del grup.

Precontracte de treball de duració determinada per a músics que prestin serveis en bolos [amb marca d’aigua SMAC!]

Contracte de treball de duració determinada per a músics que prestin serveis en bolos [amb marca d’aigua SMAC!]

Contracte de treball amb representant [amb marca d’aigua SMAC!]

2 thoughts on “Contractes Tipus

• 07/05/2020 at 19:05
    Permalink

Durant el confinament com es pot justificar el desplaçament per continuar treballant fen assaigs al local.? Es una feina com qualsevol altre pero com ho justifiquem si no estàs d’alta d’autonom de music?

Reply
    • 19/05/2020 at 12:39
      Permalink

Bones,

Ara mateix és un tema complicat perquè no és una feina com qualsevol altre, però s’hi està treballant.
      Per més informació pots escriure’ns a contacte@sindicatsmac.cat

Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *